Wysyłka towarów

Dostarczaniem Twojego zamówienia zajmuje się firma UPS. Paczki zamówione do godziny 13-tej wysyłamy tego samego dnia. Jeśli doliczamy na fakturze lub paragonie koszt przesyłki, to zawiera on koszty pakowania, transportu oraz pobrania kwoty od Ciebie przez kuriera.

Twoje części pakujemy w pudła z 5-cio warstwowej, sztywnej tektury. Jeśli jest potrzeba, produkty owijamy dodatkowo w folię zabezpieczającą tak, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. 

W przypadku Twojej nieobecności, kurier może przekazać przesyłkę do najbliższego punktu Access Point, gdzie będzie oczekiwać na Ciebie do 5 dni roboczych. Kurier może również podjąć kolejne próby doręczenia przez 3 kolejne dni robocze. Jeśli podałeś nam swój numer telefonu, kurier się z Tobą skontaktuje i ustali dogodny dla Ciebie sposób postępowania, jeśli nie ma nikogo pod adresem dostawy.

Pamiętaj, że jeśli posiadamy Twój adres email, za każdym razem wysyłamy na ten adres wiadomość z numerem przesyłki do jej śledzenia. Każdy, kto posiada numer przesyłki, może skontaktować się z firmą UPS pod numerem +48 22 489 48 77. Pod tym telefonem można zlecić zmianę adresu doręczenia, przetrzymanie przesyłki w UPS przez np. tydzień, gdy jesteś na urlopie lub zlecić przekazanie przesyłki do Access Point, gdzie będzie na Ciebie czekać kilka dni.